notícias musicais

top 13 artistas

  1. Racionais Mc's
  2. Luiz Gonzaga
  3. Católicas
  4. Tribo da Periferia
  5. Flamengo
  6. Xuxa
  7. LetoDie
  8. Padre Zezinho
  9. Roberto Carlos
  10. Robson Biollo
  11. Hungria Hip Hop
  12. Sorriso Maroto
  13. Damares

top 13 musicas

  1. Contra o Palmeiras
  2. Gritos da Torcida
  3. Fico Assim Sem Você
  4. Aloha, e Komo Mai
  5. Cláudia
  6. Jesus Chorou
  7. Vida Loka (parte1)
  8. Da Ponte Pra Cá
  9. Sinto a Sua Falta
  10. Monstros
  11. Ampulheta
  12. Te Amo Disgraça
  13. Mande Um Sinal

album

Ice T

Ice T

Letras de Ice T

  1. 409
  2. 6'n The Mornin'
  3. 7th Deadly Sin
  4. 7th Deadly Sin (intro)
  5. 99 Problems
  6. A Lotta Niggas (feat. Sean E. Sean)
  7. Addicted to Danger
  8. Ain't A Damn Thing Changed
  9. Always Wanted To Be A Ho
  10. Big Gun
  11. Bitches 2
  12. Body Count
  13. Bouncin' Down The Strezeet
  14. Breakin
  15. Check Your Game
  16. Check Your Heart
  17. CJ Mac Interlude
  18. Code Of The Streets
  19. Colors
  20. Common Sense
  21. Cramp Your Style
  22. Dear God Can You Hear Me
  23. Dear Homie
  24. Depths Of Hell
  25. Depts Of Hell
  26. Disorder
  27. Dog'N The Wax
  28. Don't Call Me Whitey, Nigger
  29. Don't Hate The Playa
  30. Drama
  31. Ed
  32. Escape From The Killing Fields
  33. Everything Is Going Be Alright
  34. Eye Of The Storm
  35. First Impression
  36. Fly By
  37. Forced to Do Dirt
  38. Freedom Of Speech
  39. Fried Chicken
  40. Fuck It
  41. Funky Gripsta
  42. G Style
  43. Gangsta Rap
  44. Get Your Moneyman
  45. Girls, L.G.B.N.A.F
  46. God Forgive Me
  47. Gotta Lotta Love
  48. Grand Larceny
  49. Hardcore
  50. Heartbeat
  51. High Rollers
  52. Hit The Deck
  53. Hit the Fan
  54. Home Invasion
  55. How Does it Feel
  56. I Ain't New Ta This
  57. I Love Ladies
  58. I Must Stand
  59. I'm Your Pusher
  60. Ice M.F. T
  61. Ice T
  62. Ice's Exodus
  63. Iceapella
  64. Inside of a Gangsta
  65. Intro
  66. Intro (rhyme Pays)
  67. It's All Love (feat. Kryst)
  68. It's On
  69. Killers
  70. L.G.B.N.A.F.
  71. Last Wordz
  72. Lethal Weapon
  73. Lifestyles of the Rich and Infamous
  74. M.V.P.S.
  75. Make It Funky
  76. Make the Loot Loop
  77. Message To The Soldier
  78. Mic Contract
  79. Midnight
  80. Mind Over Matter
  81. Mixed Up (feat. SLJ)
  82. Money, Power & Women
  83. My Baby
  84. My Word Is Bond
  85. New Jack Hustler
  86. Ny Ny
  87. O.G. Original Gangster
  88. Our Most Requested Record
  89. Pain
  90. Peel Their Caps Back
  91. Personal
  92. Pimp Anthem
  93. Pimpin' Ain't Easy (Godfather Theme)
  94. Please Believe Me
  95. Power
  96. Pray (Feat. Coco)
  97. Prepared To Die
  98. Pulse Of The Rhyme
  99. Question And Answer
  100. Race War
  101. Radio Suckers
  102. Rap Games Hijacked
  103. Real Talk (feat. Kryst)
  104. Reckless 12
  105. Retaliation
  106. Return Of The Real
  107. Rhyme Pays
  108. Ricochet
  109. Ridin' Low
  110. Sex
  111. Shut Up, Be Happy
  112. Somebody Gotta do It
  113. Somebody Gotta Do It (pimpin' Ain't Easy!!!)
  114. Sondoobiest Interlude
  115. Soul On Ice
  116. Squeeze The Trigger
  117. Step Your Game Up
  118. Straight Up Nigga
  119. Street Killer
  120. Swazy
  121. Syndicate 4 Ever
  122. That's How I'm Livin
  123. The 5th
  124. The Coldest Rap
  125. The Girl Tried To Kill Me
  126. The House
  127. The Hunted Child
  128. The Iceberg
  129. The Lane
  130. The Tower
  131. They Want Me Back In
  132. This One's For Me
  133. Threat Interlude
  134. Trespass
  135. Twice The Game
  136. Valuable Game
  137. Walking In The Rain
  138. Warning
  139. Watch the Ice Break
  140. What About Sex?
  141. What Ya Wanna Do?
  142. Where the Shit Goes Down
  143. Ya Shoulda Killed Me Last Year
  144. You Played Yourself
  145. Ziplock