notícias musicais

top 13 artistas

  1. Flamengo
  2. Racionais Mc's
  3. Tribo da Periferia
  4. Lilo And Stitch
  5. Canção e Louvor
  6. Costa Gold
  7. Ludmilla
  8. Bonde da Stronda
  9. Roberto Carlos
  10. Adriana Calcanhotto
  11. Marisa Monte
  12. Eminem
  13. Católicas

top 13 musicas

  1. Gritos da Torcida
  2. Aloha, e Komo Mai
  3. Sossega
  4. Jesus Chorou
  5. Magazine (part. Look)
  6. Duas Doses de Saudade
  7. Da Ponte Pra Cá
  8. Nossa Química
  9. You're My Angel (ft. Lil Wayne / Ludacris / 2Pac / Jadakiss)
  10. A Semana Inteira
  11. A Onde Estiver
  12. Abril
  13. Acima de Tudo Rubro-negro

album

Shania Twain

Shania Twain

Letras de Shania Twain

  1. (Don t Gimme That) Once Over
  2. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  3. (Wanna Get To Know You) That Good!
  4. Ain't No Particular Way
  5. All Fired Up, No Place To Go
  6. All I Want For Christmas Is You
  7. Amneris' Letter
  8. Any Man Of Mine
  9. Bite My Lip
  10. Black Eyes, Blue Tears
  11. Blue Eyes Crying In The Rain
  12. Breathe
  13. C'est La Vie
  14. Coat of Many Colors
  15. Come On Over
  16. Crime Of The Century
  17. Cuando
  18. Dance With The One That Brought You
  19. Don't
  20. Don't Give Me That Once Over
  21. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  22. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  23. For The Love Of Him
  24. Forever And For Always
  25. Forget Me
  26. From This Moment On
  27. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  28. God Ain't Gonna Getcha For That
  29. God Bless The Child
  30. God Bless The Child (Extended Version)
  31. Goodbye's (The Saddest Word)
  32. Got A Hold On Me
  33. Half Breed
  34. Hate To Love
  35. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  36. Honey, I'm Home
  37. How Do I Live
  38. I Ain't Goin Down
  39. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  40. I Ain't No Quitter
  41. I Lost My Heart When I Found You
  42. I Won't Leave You Lonely
  43. I'm Gonna Getcha Good!
  44. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  45. I'm Jealous
  46. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  47. If It Don't Take Two
  48. If Walls Could Talk
  49. If You Wanna Touch Her, Ask!
  50. In My Car (I'll Be The Driver)
  51. Is There Life After Love?
  52. Is There Life After Love?
  53. It Only Hurts When I'm Breathing
  54. It's Alright
  55. Juanita
  56. Ka-ching!
  57. Ka-ching!
  58. Leaving Is The Only Way Out
  59. Let's Go!
  60. Love
  61. Love Gets Me Every Time
  62. Love Is A Rose
  63. LUV Eyes
  64. Man! I Feel Like a Woman
  65. Nah!
  66. No One Needs To Know
  67. Party For Two
  68. Raining On Our Love
  69. Rhythm Made Me Do It
  70. Rock This Country
  71. Send It With Love
  72. She´s Not Just a Pretty Face
  73. Shoes
  74. Somethin' About The Way You Look Tonight
  75. Still Under The Weather
  76. Superstition
  77. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  78. That Don't Impress Me Much
  79. The Heart Is Blind
  80. The Will Of A Woman
  81. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  82. There Goes The Neighborhood
  83. Today Is Your Day
  84. Two Hearts One Love
  85. Up!
  86. Waiter! Bring Me Water!
  87. What A Way To Wanna Be!
  88. What Made You Say That?
  89. Whatever You Do! Don't!
  90. When
  91. When He Leaves You
  92. When You Kiss Me
  93. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  94. Wild And Wicked
  95. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  96. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  97. You Shook Me All Night Long
  98. You Win My Love
  99. You're Still The One
  100. You've Got A Way